Saturday, May 17, 2014

*RYMOWANE CYFERKI* Robert Romanowicz


Ta niepozorna książeczka jest szczególnie dla mnie ważna. Tym razem oprócz zadania ilustratorskiego przypadł mi zaszczyt napisania wierszyków. Praca nad całością sprawiła mi olbrzymią frajdę. Oczywiście najpierw powstały rymowanki. Jednak już na etapie ich tworzenia obmyślałem jak dana ilustracja powinna wyglądać, oraz co powinno się na niej znaleźć. Mam nadzieję, że całość spodoba się młodym czytelnikom. Być może niektóre z rymowanek utkwią im na dłużej w pamięci.
A książeczka jest już dostępna w księgarniach. Zapraszam do lektury.
*Rymowane cyferki*
Autor: Robert Romanowicz
Ilustracje: Robert Romanowicz
Wydawnictwo: Tashka, 2014
Format: 150x150 mm
ISBN: 978-83-64634-00-0
Objętość: 22 strony + okładka
Oprawa: książeczka kartonowa
Wiek: 3+











No comments: